چرت نوشت 1

×چــــ رتــــــ، نوشتــــه های یـه دختـــــــــر شیـــ ـطون×

سلوووووم...

خوبید؟؟؟منم خوفم...

میخواستم یه چیزی بگممممم

میخواستم بگم که....ای بابا یادم رفتجـــــوجـــــو

زیاد نگران نشید الان یادم میادجـــــوجـــــو

آهان..حوصلم سر رفتههههههههجـــــوجـــــو

هواام که بشدت گرمهجـــــوجـــــو

چیه حرصتون درومد؟؟؟خب چرت نوشت همینه دیگه...

چ.ن:اگه نیومدم مغز پخت شدم

 



نظرات شما عزیزان:

دکتر رضا احمدی
ساعت16:43---11 مرداد 1391
سلام.خوشحالم میبینم هنوز توی ایران خودمون یدونه مغز سالم باقی مونده وکراکی نشده.مهم نیست جوون چرت بنویسه مهم اینه که توان نوشتنشو ازش نگرفته باشن و شوخ طبعیشو نتونند ازش بگیرند.مهم اینه که بتونه اوقاتشو اینطور پرکنه نه با آذار مردم یا اذیت کردن بدنش که امانت الیه.چرتاتو خوندم قشنگ بود راستش ماهمه چرت مینویسیم مثلا منم نوشتم .وقتی از نوشته ها نشه استفاده کنی چرته .من از نوشته های تو استفاده کردم ولی شک دارم تو بتونی از اینا استفاده کنی.قضاوتش با من و تو نیست با خداست که میدونه قلم عالم بی عمل چرت مینویسه.موفق باشی دختر خوب

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ چهار شنبه 11 فروردين 1391برچسب:,ساعت 16:19 نويسنده ×@M3L!K× |